Kauno Rokų moksleiviai aptarė pirmųjų mokslo metų įspūdžius

131001 pirmu PM metu kelia iamzinam simboliaisKauno Rokų vidurinės mokyklos produktyviojo mokymosi (PM) grupė rugsėjo mėnesį daug reflektavo apie pirmuosius PM metus. Apmąstė, kurie darbai ir siekiai buvo įgyvendinti, subrandinti ir juos kaip rusvas giles pakabino ant simbolinio klasės ąžuolo. Neišsipildžiusias svajones spalvino žaliai, o dar tik brandinamas - geltonai. PM ąžuolo gilės  šį rudenį buvo įvairiaspalvės. Mokiniai piešė ir šių metų svajones, bet neįvardijo, kad išsipildytų (pasakytos garsiai ar užrašytos gali pabėgti).

Skaityti daugiau...

Kauno „produktyviukai“ lankėsi „Rokų keramikoje“

20131021 idomu inzinieres  A Skrinskienes pasakojima verta uzsirasytiSpalio 21 d. Kauno Rokų vidurinės mokyklos produktyviojo mokymosi grupė lankėsi keramikos  muziejuje, įsikūrusiame UAB „Rokų keramika“, šiemet švenčiančioje 410 m. jubiliejų. Tai vienintelis toks muziejus Lietuvoje. Beje, Rokų keramikos gamykla –  vienintelė Lietuvoje dar turi įspūdingą žiedinę krosnį arkinėmis angomis, jos sienų storis – 3 metrai. Viena muziejaus kūrėjų, kraštotyrininkė inžinierė Aldona Skrinskienė, labai įdomiai papasakojo apie keramikos pramonės kūrimąsi Rokų apylinkėse, bernardinų vienuolius (pasimokėme istorijos), paaiškino plytų gaminimo technologijas seniau ir dabar (praturtinome fizikos, chemijos žinias), susipažinome su visu kompiuterių giminės „genealoginiu medžiu“, pamatėme, kaip skaičiuodavo kompiuterių „proseneliai ir seneliai“ (papildėme matematikos ir informatikos žinių bagažą). Didžiuojamės, kad Rokuose yra tokių unikalių lankytinų vietų.

Produktyviojo mokymosi mokytoja Vanda Mažeikienė

Svečias Rokų mokyklos produktyviojo mokymosi klasėje

konsultantas M.Kaselau su PM grupeSpalio 3 d. Rokų mokyklos produktyviojo mokymosi (PM) grupėje lankėsi konsultantas iš Europos Produktyviojo mokymosi instituto (Vokietija) Michael Kaselau. Svečias bendravo su mokiniais, domėjosi jų patirtimis, praktinio mokymosi vietomis. PM grupė pristatė pirmo trimestro mokymosi vietas. Profesijų, su kuriomis per dvejus produktyviojo mokymosi metus  susipažįsta  mokiniai,  spektras platus ir įdomus. Kiekvienas mokinys turi galimybę išbandyti šešias jį viliojančias profesijas.

Skaityti daugiau...

Rokų produktyviojo mokymosi mokiniai pramogavo Jiesios parke

PM grupe Jiesios draustiny rado bananuSpalio 10 d. Kauno Rokų vidurinės mokyklos produktyviojo mokymosi klasės dešimtokai  išsiruošė į ekskursiją „Gyvybės žiedo taku“ pagal mokykloje vykdomą gamtosauginį projektą „Gyvybės žiedas“. Tikėjomės bent iš stendų susipažinti su Jiesios gyvybės formų įvairove. Deja, daugiau kaip pusės stendų jau neradome. Europos Sąjungos lėšomis nutiestas pėsčiųjų takas, apsauginės tvorelės, poilsio kampeliai, spalvingi stendai, dar spėjusiems juos pamatyti rugsėjo pradžioje, tikrai džiugino širdį.

Skaityti daugiau...

Kauno produktyviojo mokymosi vaikai išbandė ir verpimo amatą

PM verpia mazaGegužės 13 d. produktyviojo mokymosi klasėje lankėsi Rokų bendruomenės senjorai Aldona ir Antanas Skrinskos. Sužinoję apie produktyviojo mokymosi klasę, šie Rokų šviesuoliai pasisiūlė mokinius pamokyti vieno iš senųjų amatų – verpimo. Nori verpti – reikia ne tik technologijų, bet ir fizikos, ir chemijos, ir biologijos žinių. Ir lietuvių  liaudies  dainą  pravartu išmokti. Vieninteliai lietuviai Europoje turi darbo dainas. Yra ir verpimo dainų, bet kai pameti giją, ir daina užsimiršta. Verpimas rateliu – ramybę skleidžiantis darbas, tačiau raminantį ratelio dūzgimą išgirsi tik įgudęs verpti.

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2