Mokomės kitaip – trečiojoje praktikos vietoje (II)

Produktyviojo mokymosi klasėKėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos 10c klasės mokiniai mokosi kitaip - produktyviojo mokymosi klasėje. Tai reiškia, kad mokiniai dalį laiko praleidžia mokykloje, kur mokosi visų mokomųjų dalykų, kitą dalį laiko jie mokosi praktikos vietose. Mokytis į praktikos vietas mokiniai vyksta du kartus per savaitę: ketvirtadienį – 3 valandas, penktadienį – 6 valandas. Praktines užduotis į praktikos vietas mokiniams integruoja ir skiria mokomųjų dalykų mokytojai.

Skaityti daugiau...

Mokomės kitaip - trečiojoje praktikos vietoje (I)

KSJM pm iliustracijaKėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokykla jau antrus metus diegia produktyvųjį mokymąsi. Tai alternatyviojo ugdymo modelis, padedantis motyvacijos stokojantiems jaunuoliams išlikti mokykloje. 10c produktyviojo mokymosi klasės mokiniai dalį laiko praleidžia mokykloje, kur mokosi visų mokomųjų dalykų kaip ir kitų mokyklų mokiniai. Kitą dalį laiko jie mokosi praktikos vietose. Įgytas žinias mokykloje pritaiko įvairiose paslaugas teikiančiose įmonėse, įstaigose, nevyriausybinėse organizacijose. Atlikdami praktines užduotis, kurias jiems skiria dalykų mokytojai, mokiniai skatinami domėtis ir akademiniais dalykais.

Skaityti daugiau...

Kėdainių jaunimo mokykla: pirmieji produktyviojo mokymosi metai

Monika darzelyjeProduktyviojo mokymosi modelis Kėdainių jaunimo mokykloje startavęs nuo 2012 m. rugsėjo pirmos dienos pagerino besimokančiųjų praktinio mokymo gebėjimus. Europos Sąjungos Socialinio fondo (ES SF) finansuojamo projekto „Alternatyvusis ugdymas“ produktyviojo mokymosi modelio pagrindinis tikslas – sukurti tokias sąlygas, kad kuo didesnis mokinių skaičius įgytų pagrindinį išsilavinimą, tęstų mokymąsi toliau ir įgytų darbo rinkoje paklausią profesiją. Mokykloje produktyviojo mokymosi klasėje mokosi mokiniai, kurie pasiryžo išbandyti naująjį mokymosi būdą, suteikiantį kiekvienam mokiniui galimybę mokytis kitoje aplinkoje: pasirinktose praktikos vietose - įmonėse. Džiugu, kad mokyklos ketinimams nuoširdžiai pritarė mokinių tėvai.

Skaityti daugiau...

Sandra Š.

201304 SandraA01Praktikos vieta Kėdainių krašto muziejaus Daugiakultūriame centre gausi įvairiomis veiklomis.

Ši praktikos vieta sužavėjo tuo, kad čia aš turėjau galimybę prisidėti prie parodų, renginių bei koncertų organizavimo. Jų metu aš susipažinau su įvairių tautų tradicijomis, papročiais bei rūbais, koncertinėmis programomis. Mane sužavėjo darbuotojų nuoširdumas, kultūra. Praktikos vadovė manimi rūpinosi nuoširdžiai.

Skaityti daugiau...

Sandra A.

201304 Sandra01Mano pasirinkta praktikos vieta UAB „Vikeda“- puiki galimybė ledų gaminimo procesą pažinti iš arčiau. Tai puiki galimybė sužinoti ledų gaminimo ypatumus, siūlomą produkcijos asortimentą. Turėjau šansą pamatyti iš arti, kaip gaminami ledai, kokia jų gaminimo sudėtis ir į kurias šalis jie vežami parduoti. Mokiausi ledus ledus pakuoti į dėžutes, įgijau spartumo, greičio.

 

Skaityti daugiau...

Daugiau straipsnių...

  1. Rytis
  2. Nedas
  3. Monika
  4. Juozas

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2