„Projekto dėka Gintaras užaugs brandžiu žmogumi“

TM Gintaras 07Keturiolikmetis Gintaras Kauno jaunimo mokykloje mokosi jau ketvirtus metus, o į tinklinio bendradarbiavimo modelio išbandymą pateko dėl to, kad buvo labai nedrąsus, užsidaręs ir susigūžęs. „Vien pasižiūrėjus į šį vaiką tapdavo aišku, kad jis nieko nenori nei matyti, nei girdėti“, sako mokytoja Danutė, Gintaro atvejo koordinatorė. Dabar vaikais – atsigavęs, išsitiesęs, daug bendraujantis, dalyvaujantis mokyklos renginiuose ir besidžiaugiantis jam skiriamu dėmesiu. „Visi čia mano draugai“, tvirtina berniukas. 

 

Kaip pasakojo Gintaro mama Aurelija Grabštienė, ankstesnėse mokykloje su sūnumi turėjo rimtų problemų. Nors vaikas pamokas lankė visada, tačiau mokytis jam sekėsi sunkiau. Vaikas buvo labai uždaras, ujamas bendraklasių. Buvo jau pavirtęs  į futbolo kamuolį – visas užsidaręs į save ir kas norėjo, tas jį galėjo stumdyti“, nemalonų laikotarpį prisimena ponia Aurelija. Dabar, anot mamos, vaiko nepalyginsi su ankstesniu. Atsigavo, išsitiesė, išlindo iš savo kiauto, pasijuto savimi. Ir mokytis jam pradėjo sektis!“, sako mama. Didžiausia bausmė vaikui, kai pasakau, kad neleisiu į mokyklą. Jis su tokiu didžiuliu užsidegimu nori eiti į šitą mokyklą, kad net pati stebėjausi.“ O dalyvaudamas projekte Gintaras atsiskleidė dar labiau - ėmė domėtis viskuo, kas vyksta mokykloje, įsitraukė į įvairias veiklas: dalyvauja teatre, šoka, sportuoja. Net mamai sunku atpažinti savo vaiką.  

Gintaro mama Aurelija

Gintaro mama Aurelija: dalyvaudamas projekte, Gintaras pradėjo labiau domėtis visu mokyklos gyvenimu. Mokykla jam tapo tikrais antraisiais namais 

Gintaro atvejo koordinatorė ir mylimiausia mokytoja Danutė, su kuria vaikas bendrauja labai intensyviai ir labai artimai, ir kuriai išsako net visas savo paslaptis, džiaugiasi, kad berniukas bręsta ir skleidžiasi kaip žmogus. Gintarą į projektą atrinkome dėl to, kad jis buvo labai nedrąsus, susigūžęs. Atrodydavo, kad visa jo povyza rėkte rėkė „nelįskite prie manęs, prisimena mokytoja. Dabar jis labai patenkintas, kad jam rodomas dėmesys. aikas dalyvauja įvairiuose renginiuose, dailės užsiėmimuose, kūrybinėse dirbtuvėse. Visur jo yra“. Gintaras dabar ir mokosi gerai, ir lanko puikiai: nė vienos pamokos nepraleidžia be pateisinamos priežasties.

TM Gintaras 08

Gintaro atvejo koordinatorė Danutė: Gintaras skleidžiasi kaip žmogus. Matau, kad projekto dėka ir mūsų mokyklos dėka užaugs brandus žmogus.

 Gintaras teatro vaidinime

 Teatro užsiėmime. Vaidino madų šou!

Su geriausiu draugų

Su geriausiu draugu

Lėktuvėliai su Ada

Komandinis žaidimas su bičiuliais iš tinklinio modelio

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2