„Projekto dėka Gintaras užaugs brandžiu žmogumi“

TM Gintaras 07Keturiolikmetis Gintaras Kauno jaunimo mokykloje mokosi jau ketvirtus metus, o į tinklinio bendradarbiavimo modelio išbandymą pateko dėl to, kad buvo labai nedrąsus, užsidaręs ir susigūžęs. „Vien pasižiūrėjus į šį vaiką tapdavo aišku, kad jis nieko nenori nei matyti, nei girdėti“, sako mokytoja Danutė, Gintaro atvejo koordinatorė. Dabar vaikais – atsigavęs, išsitiesęs, daug bendraujantis, dalyvaujantis mokyklos renginiuose ir besidžiaugiantis jam skiriamu dėmesiu. „Visi čia mano draugai“, tvirtina berniukas. 

 

Skaityti daugiau...

Juozas Šventoraitis: niekas nesitikėjo, kad aš galiu norėti mokytis!

  

 

 

 

 

Juozas Šventoraitis, Kėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos dešimtokas, antrus metus besimokantis produktyviojo mokymosi klasėje.

Juozo pedagogės – Violeta Ramanauskaitė ir Laura Paulauskienė.

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2